بازدید دادیار دادسرای دیوان عالی و معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری از ندامتگاه تهران‌بزرگ

با هدف بررسی درخواست‌های قضایی زندانیان دادیار دادسرای دیوان عالی و معاون قضایی رئیس کل دادگستری از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، جلالی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل دفتر نظارت بر امور زندان‌های دادستانی کل کشور، طرهانی معاون قضائی در امور زندان‌ها و عضو کمیسیون عفو و بخشودگی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها از قسمت‌های مختلف ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ هزارو ۳۱۸ نفر از مقامات قضایی از زندان‌های استان تهران بازدید کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۶ درصد افزایش داشته است.

در ادامه جلالی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل دفتر نظارت بر امور زندان‌های دادستانی کل کشور هدف از حضور خود در زندان را دیدار با مددجویان و رسیدگی به درخواست‌های قضایی آنان اعلام کرد.

بازدید از اندرزگاه ها، واحد اجرای احکام، واحد فرهنگی و دیدار با زندانیان و رسیدگی به درخواست آنان از مهمترین برنامه‌های مقامات قضایی در بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha