کارگاه آموزشی فرزندپروری با استقبال کارکنان زن اداره‌کل زندان‌های کرمانشاه همراه شد

در راستای تحقق اولویت چهارم سازمانی و ارتقای سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان و خانواده های کارکنان اداره کل زندان های استان کرمانشاه دوره آموزشی فرزندپروری به مناسبت هفته سلامت روان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به مناسبت هفته سلامت روان، کارگاه آموزشی فرزندپروری جهت کارکنان زن اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

این دوره یکروزه در راستای ارتقای سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان و خانواده ها برگزار شد که مورد استقبال و توجه ویژه کارکنان زن قرار گرفت.

کارگاه آموزشی فرزندپروری با استقبال کارکنان زن اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه همراه شد

این آموزش به صورت کاربردی در راستای تحقق اولویت چهارم سازمانی، در ارتقای سطح انگیزشی، بهره‌وری و آموزش پویا توسط مدرسین متخصص حوزه روانشناسی و مشاوره خانواده انجام شد. محورهای آموزشی دوره شامل، بهداشت روان، مسئولیت پذیری و مسئولیت گریزی و نکات تربیتی ویژه فرزندان بود.

رضا اکبری مدرس دوره در جمع حاضرین بیان داشت بار اصلی تربیت فرزندان به دوش مادران قرار دارد که میتوانند اثر قابل توجهی به روند رشد و تربیت فرزندان داشته باشند و این در گرو ارتباط موثر والدین و فرزندان می باشد.

کارگاه آموزشی فرزندپروری با استقبال کارکنان زن اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه همراه شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha