مدیرکل زندان‌های زنجان و رئیس دادگستری شهرستان طارم دیدار کردند

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیرکل زندان های زنجان طی سفر یک روزه به شهرستان طارم با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار که معاون سلامت و اصلاح تربیت زندان‌های استان ایشان را همراهی می‌کردند، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به اهداف سفر خود به شهرستان طارم گفت : سرکشی به خانواده زندانیان نیازمند همواره در اولویت اداره کل زندان‌های استان بوده که این هفته نیز در همین راستا از یک خانواده زندانی در روستای شهرستان طارم سرکشی و از نزدیک مسائل و مشکلات ضروری آنها بررسی شد.

ایشان در ادامه از پیگیری رئیس دادگستری شهرستان طارم در خصوص ساخت بازداشتگاه در این شهرستان قدردانی و اظهار کرد: توجه به شرایط خاص شهرستان طارم و صعب العبور بودن مسیرهای تردد این شهرستان به ویژه برای خانواده زندانیان ایجاد بازداشتگاه در این شهرستان همواره از سوی اداره کل زندان‌های استان مورد استقبال بوده و پیشنهادهای اولیه نیز در سال‌های گذشته به سازمان زندان‌هاارسال گردیده است.

بنیادی تاکید کرد: احداث بازداشتگاه در شهرستان طارم نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های قضایی ،انتظامی و اجرایی بوده که در این مسیر اداره کل زندان‌های استان نیز به سهم خود آماده هرگونه مساعدتی خواهد بود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس دادگستری شهرستان طارم نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر کل زندان‌ها و هیئت همراه مساعدت و همکاری زندان‌های استان در ایجاد بازداشتگاه در این شهرستان در جهت رفاه خانواده زندانیان و جلوگیری از ترددهای غیر ضرور قدردانی و آمادگی خود را برای پیگیری ایجاد این بازداشتگاه اعلام نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha