بیش از 88 میلیارد ریال دستمزد امسال به مددجویان زندان‌های هرمزگان پرداخت شده است

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 88 میلیارد ریال حقوق و دستمزد به مددجویان زندان های استان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی در نشستی که به منظور بررسی راهکارهای توسعه و تقویت اشتغال زندانیان برگزار شد افزود: برای زندانیان در سه سطح کارگاهی، نشسته و اعزام به کار به مراکز بخش خصوصی اشتغالزایی شده است.
وی اشتغال و حرفه آموزی را یکی از ابزارهای مهم و اساسی اصلاح و تربیت زندانیان عنوان کرد و بیان داشت: باید با تعامل و همکاری لازم با کارآفرینان زمینه لازم برای اشتغال زندانیان را در استان فراهم کرد.
مدیرکل زندان های استان تصریح کرد: سال گذشته مبلغ 80 میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان پرداخت شد که زمینه اشتغال 60 زندانی را فراهم کرد.
کیشانی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 55 دوره مهارت های شغلی در زندان های استان آموزش داده شده که در اشتغال زندانیان بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه اشتغال زندانیان یکی از الویت های مهم سازمان زندان ها است گفت: باید از همه ظرفیت های قانونی برای توسعه اشتغال مولد و پایدار زندانیان استفاده کرد.بیش از 18میلیارد ریال حقوق و دستمزد به مددجویان زندان های هرمزگان پرداخت شده استانتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha