اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان زندان‌های استان کردستان

اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان زندانهای استان کردستان در 4 رشته والیبال، دارت، فوتبال دستی و تنیس روی میز با حضور مدیرکل زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در آخرین روز از بازیهای المپیاد ورزشی کارکنان زندانهای استان کردستان مدیر کل زندان‌ها آقای مجتبی محمدی ضمن تبریک به قهرمانان المپیاد ورزشی عنوان کرد : یاد و خاطره شهدای غزه را گرامی می داریم و به خاطر جنایت رژیم کودک کش یک دقیقه سکوت می کنیم.

بعد از سکوت و اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت ؛ ما ورزشکاران و کارکنان در این دوره از مسابقات اقدام ناجوانمردانه اسرائیل را محکوم می کنیم. بعد از مسئله فلسطین با اشاره به المپیاد ورزشی کارکنان زندانهای استان عنوان کرد : از منظر امام علی (ع) دو تا نعمت هست که دیده نمی شود و زمانه که از دست رفت دیده می شود ، یکی سلامتی هست و دیگری امنیت
و از ورزشکاران خواست که هم قدر شناس امنیت در مملکت جمهوری اسلامی باشند و هم از خدا تشکر کنند بابت سلامتی که دارند.

بعد از آن از مسئولین اداره فرهنگی تربیتی و ورزشی زندانهای استان تشکر کردند که در یک المپیک ورزشی دو روزه توانستند همکاران را از شهرهای مختلف استان به دور هم به صورت صمیمی جمع کنند و در چهار رشته ورزشی ( والیبال -دارت- تنیس روی میز -فوتبال دستی) مسابقات را برگزار کنند.
در پایان با دستان مدیر کل زندانهای استان و مسئولین شهرستانی جوایز تیمهای برتر ونفرات برتر به ورزشکاران داده شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha