اهدای 1000 جلد کتاب به کتابخانه زندان‌های استان ایلام

جمشید اسکندری سرپرست زندان‌های ایلام و علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیداری تعاملی داشتند و برای همکاری بیشتر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی بحث و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، 1000 جلد کتاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه زندان های استان اهدا شد.

اسکندری در این دیدار گفت: اساس برنامه های اصلاحی و تربیتی، فعالیت های فرهنگی است و اهمیت بخشی به توسعه اقدامات در این حوزه بازگشت سالم زندانیان به جامعه را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تاثیر کتابخوانی بر زندانیان، اذعان داشت: مطالعه، انسان را از هویت خود با خبر می‌کند و راه درست زیستن را به او می‌آموزد. وی افزود: کتاب همواره در تمامی دوره‌ها و زمان‌ها کمک حال بشر بوده است، تا آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بر دارد.

هوشمند نیز در ادامه خاطر نشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و همکاری با زندان های استان در اثربخشی برنامه های بازپرورانه تلاشی مضاعف دارد و در حوزه کتابخوانی نیز برای تجهیز کتابخانه های زندان و اهدای کتاب همکاری و تعاملی بیش از پیش دارد.

اهدای 1000 جلد کتاب به کتابخانه زندان‌های استان ایلام

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha