فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین معرفی شد

تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان های استان قزوین با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور، مدیرکل زندانهای استان، معاونین و رؤسای زندان ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، آئین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندانها طی مراسمی با حضور سرهنگ ضیاء بخش برگزار و "سرهنگ محمود میرآشه" در این سمت منصوب شد.

مدیرکل زندانهای استان قزوین در این مراسم ضمن خیرمقدم به سرهنگ ضیاءبخش، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور و هیات همراه، از زحمات سرهنگ علی قهرمانی تشکر و قدردانی نمود و بیان داشت: امنیت در زندان مهمترین رکن نظام زندانبانی است و ارتباط نزدیکی با امنیت جامعه دارد.

فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان قزوین معرفی شد

بهرامی با بیان اینکه هیچ یک از خدمات زندانبانی نباید موجب خدشه دار شدن امنیت در زندان‌ها شود؛ خاطرنشان کرد: در مدیریت زندانها بدنبال ارتقاء امنیت برای اجرای درست اولویت های سازمانی از جمله اصلاح وبازپروری زندانیان هستیم.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور بیان داشت: یگان حفاظت در زندان، مأموریت های بسیار مهمی دارد که امیدوارم با حضور و اراده جدی فرمانده جدید یگان حفاظت زندانهای استان، در راستای تحقق امنیت زندان‌ها گام های مؤثری برداشته شود.

سرهنگ ضیاء بخش اذعان داشت: یکی از اهداف اصلی در نظام زندانبانی جمهوری اسلامی، تأمین امنیت در زندان و به تبع آن در جامعه است؛ لیکن برای تحقق این امر، داشتن تعهد وانگیزه خدمت، در تمامی رده های خدمتی یگان حفاظت زندانها ضروری است.

فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان قزوین معرفی شد

این مقام مسؤل در پایان سخنان خود گفت: همه برنامه ها وفعالیتهای اصلاحی وتربیتی در زندان با استقرار امنیت پایدارعملیاتی خواهد شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ علی قهرمانی، حکم انتصاب سرهنگ میرآشه به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت زندانهای استان قزوین از سوی سرهنگ ضیاءبخش و بهرامی به وی اعطا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha