بازدید مدیرکل «دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی» سازمان زندان‌ها از ندامتگاه قزلحصار

مدیرکل «دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی» سازمان زندان‌ها به همراه کارشناسان سازمان برنامه و بودجه درراستای توسعه اشتغال زندانیان از ندامتگاه قزلحصار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، مدیرکل «دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی» سازمان زندان‌ها بهمراه کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران از بخش‌های مختلف ندامتگاه قزلحصار بازدید کردند.

اشکان کمالی مدیر ندامتگاه قزلحصار هدف از این بازدید را توسعه اماکن و رشته‌های متنوع فنی حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: ندامتگاه قزلحصار مهمترین قطب اشتغال زندانیان در جذب و تولید زندان‌های کشور محسوب می شود و در تلاشیم با تعامل دستگاه‌های مربوطه مهمترین اولویت سازمان زندان‌ها را توسعه دهیم.

کمالی اظهار داشت: فضای لازم برای افزایش جذب نیروی کار و تولید در ندامتگاه قزلحصار وجود دارد که می توان با ظرفیت شرکت‌ها، کارآفرینان و متولیان اشتغال مسیر اصلاح و تربیت زندانیان را تقویت کنیم.

شایان ذکر است توسعه کارگاه‌ها، تنوع رشته‌های فنی و حضور حداکثری زندانیان برای آموزش، کسب مهارت و تخصص مهمترین مصوبات هیأت بازدید کننده در ندامتگاه قزلحصار بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha