دیدار مدیرکل زندان‌های اصفهان با جانشین فرماندهی انتظامی استان

بابایی مدیرکل زندان های استان اصفهان به همراه برخی اعضا کمیته امنیتی با سردار هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، همزمان با گرامی داشت هفته فراجا در کشور، به پاس قدردانی از تلاش ها و تعاملات صورت گرفته در زندان های استان، بابایی مدیرکل به همراه اسدی رئیس اداره حفاظت اطلاعات،سرهنگ مرادی فرمانده یگان حفاظت و نظری زاده مشاور با سردار هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.
بابایی در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل و همکاری های صورت گرفته، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشت و گفت:امروز امنیت و آرامشی که در جامعه وجود دارد مرهون خون شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافعان امنیت است.
وی گفت:احساس مسئولیت و اقتدار مامورین در لباس مقدس خدمت، موجب شکست ناهنجاری ها و افزایش آرامش برای مردم خواهد بود و ما در مجموعه زندان های استان به سهم خود قدردان این ایثارگری ها و تلاش ها صورت گرفته هستیم.
در این نشست صمیمی سرهنگ مرادی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان به ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و تعاملات صورت گرفته با فرماندهان و مامورین فراجا در سطح استان پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha