تقدیر رئیس زندان لنجان از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در هفته فراجا

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و به منظور قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی فراجا، رئیس زندان لنجان با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، در راستای تقدیر و ارج نهادن به تلاشها و ایثارگریهای سبز پوشان سروقامت نیروی انتظامی ، عبدالرسول سلیمیان ، رئیس زندان شهرستان ، با حضور در محل ستاد نیروی انتظامی این شهرستان با سرهنگ کاظم زاد فرمانده نیروی فراجا، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه ، سلیمیان ، ضمن تبریک این هفته به پرسنل پرتلاش و سربازان گمنام امام زمان (عج) در این نیرو ، اظهار داشت:بخش بزرگی از آرامش و امنیت جامعه ، نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌ نیروهای مخلص انتظامی می باشد که با عزم راسخ و اراده وصف ناشدنی و شهادت طلبانه خود ، فرصت ایجاد هر گونه نا امنی و بی نظمی را به اخلالگران نداده و تا مرزشهادت در دفاع از این مرزو بوم ایستاده اند.
سرهنگ کاظم زاد نیز در این نشست ، ضمن قدردانی از حضور مسئولین زندان ، گفت: تعامل و همکاری بیش از پیش این نیرو و اداره زندان کما فی السابق ادامه خواهد داشت و آمادگی هر گونه همکاری در جهت ایجادارتقاء نظم و امنیت را دارد.
درپایان این دیدار ، با اهداء هدیه و لوح تقدیر ، از تعامل سازنده و همکاری های بسیار مطلوب فرمانده نیروی انتظامی تقدیر بعمل آمد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha