سرپرست جدید زندان شهرستان گلپایگان معرفی شد

با حضور معاون اداری - مالی و مسئول حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای استان اصفهان مجتبی نامداری به عنوان سرپرست جدید زندان شهرستان گلپایگان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، با حضورامینی معاون اداری-مالی و اسدی رئیس حفاظت و اطلاعات زندان‌های استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه سرپرست زندان شهرستان گلپایگان برگزار شد.

امینی معاون اداری-مالی زندان‌های استان اصفهان گفت: زندان‌های استان اصفهان با توجه به جمعیت کیفری و نوع جرایم موجود غیر قابل مقایسه با سایر زندان‌های استان‌های کشور می‌باشد که همواره از سوی اصحاب رسانه دارای جذابیت خبری بوده که این مساله مسئولین و کارکنان زندان‌های استان را بر آن می‌دارد تا با حساسیت بیشتری به فعالیت‌های زندانبانی بپردازند.

وی زندانها را در هر زمان و مکانی آبستن حوادث احتمالی دانست و افزود : مسئولین ستادی و اداری در رده های بالاتر بر اهمیت و مخاطره آمیز بودن پست های مختلف در زندانها واقف بوده و پیگیر مطالبات مشروع اداری و معیشتی آنان می باشند .
در پایان امینی معاون اداری مالی زندان های استان اصفهان از زحمات صدیقیان رئیس زندان سابق قدردانی و مجتبی نامداری را به عنوان سرپرست جدید زندان شهرستان گلپایگان معرفی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha