تأمین شرایط تحصیل فرزند زندانی با حضور رئیس‌کل دادگستری و مدیرکل زندان‌ها در منزل سه خانواده زندانی

عصر روز یکشنبه۱۶ مهرما ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه مجیدی دادستان و فتحی مدیر کل زندانهای استان در راستای پیگیری وضعیت زندگی و مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند، از منازل آنها سرکشی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مسئولین عالی قضایی و مدیرکل زندانهای استان در این حضور ها پای درد دل و مشکلات این سه خانواده نشسته و دستورات لازم را به انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه به منظور برطرف کردن مشکلات این دو خانواده را صادر کرد.

یکی از مشکلاتی که رئیس کل دستور رسیدگی ویژه به آن داد تامین هزینه های تحصیل دختر علاقمند به تحصیل یکی از این دوخانواده بود که به دلیل مشکلات معیشتی از تحصیل باز مانده بود. رئیس کل دادگستری استان در این خصوص به مسئولین انجمن حمایت از زندانیان دستور داد سریعاً ترتیباتی اتخاذ نمایند که با تامین کلیه هزینه های تحصیلی این دانش آموز از فردا در مدرسه ثبت نام و تحصیل خود را آغاز کند.

رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندانها ضمن اهدای بن خرید کالا و بسته معیشتی تهیه شده به این سه خانواده از مسئولین انجمن حمایت از زندانیان خواستند وضعیت خانواده زندانیان را به صورت مرتب و مداوم پیگیری نمایند و از هیچ کمکی به آنها دریغ نکنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha