آزادی ۷ زندانی محکوم به قصاص در زندان‌های استان کردستان

مراسم آزادی ۷ زندانی محکوم به قصاص زندانهای استان کردستان با کمک خیرین ، اداره کل زندانهای استان و بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مراسم آزادی ۷ زندانی محکوم به قصاص زندانهای استان کردستان با کمک خیرین ، اداره کل زندانهای استان و بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد .
مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان ضمن عرض خیر مقدم محضر حاضرین در این همایش معنوی ، از کلیه خیرین و دست اندرکان و یاریگران آزادی زندانیان زندانهای استان کردستان تقدیر و تشکر نمود و در ادامه اظهار داشت ؛ با کمک نقدی بنیاد مستضعفان در سفر استان آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به کردستان و تصویب مبلغ ۸ میلیارد تومان در راستای آزادی زندانیان به اداره کل زندانهای کردستان , گذشت شکات پرونده خصوصا اولیاء دم محکومین به قصاص نفس و کمک های خیرین استان ، شرایط آزادی 7 زندانی محکوم به قصاص فراهم شد.
حجت الاسلام پور ذهبی ، نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های نوع دوستانه خیرین استان ، گفت: امام صادق (ع) می فرماید هرکس که تلاش کند کار برادر دینی خود را حل کند مانند این است که فاصله بین صفا و مروه را طی کرده باشد .

در پایان این مراسم اولیاء دم دو نفر از محکومین به قصاص نفس به صورت نمادین در حضور حاضرین اعلام رضایت نموده و از قصاص نفس دو نفر از زندانیان محکوم به قصاص زندانهای استان گذشت کردند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha