برگزاری آئین تجلیل از خیرین و نیک‌اندیشان استان کردستان

ستاد دیه استان کردستان با همکاری تولیت موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری ، آئین تجلیل از خیرین و نیک اندیشان استان را برگزار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری تولیت موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری و اداره کل زندانهای کردستان همایش تجلیل از خیرین و نیک اندیشان کردستان را برگزار کرد .
مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای کردستان و نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان ، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای سال جاری ستاد دیه استان ، هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به تمامی زحمات و همکاری‌های دلسوزانه خیرین ارجمند با ستاد دیه و اداره کل زندانهای استان در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی عنوان کرد و افزود: برخود لازم دانستیم تا با برگزاری مراسمی باشکوه و درخور شأن و منزلت این عزیزان نیک سرشت ، گوشه ای از زحمات و الطاف آنان را نسبت به زندانیان و نیازمندان جامعه جبران کنیم.
محمدی از مسئولین استانی و شهرستانی خواست که در راستای تأسیس مجمع خیرین استان اداره کل زندانهای استان کردستان را همراهی کنند .

در ادامه مراسم ، رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد در استان کردستان ۱۵۰۰ صلح یار داریم . سپس اظاهار نمود خیرین نقش مهمی در آزادی محکومین مالی ، غیرعمد و قصاص دارند و شاکیانی که از به هر نحو و از هر میزان از حق خود می گذرند و گذشت می کنند خودشان جزء خیرین محسوب می شوند .
حسینی رئیس کل دادگستری استان ز مدیرکل زندانهای استان به عنوان مدیر خیر و جهادی تقدیر و تشکر نمود و در خصوص تأسیس مجمع خیرین استان نیز استقبال کرد .

در پایان مراسم از خیرین مدعو با اهداء تندیس و لوح یادبود تجلیل به عمل آمد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha