اهدای ۴۰۰ بسته کیف و نوشت‌افزار به فرزندان زندانیان چهارمحال و بختیاری

به مناسبت آغاز سال تحصیلی و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) «جشن بوی ماه مهر» در سالن شهید لاجوردی اداره کل زندان های استان برگزار و به فرزندان دانش آموز زندانیان استان ۴۰۰ بسته کیف و نوشت افزار اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل زندان های استان در جشن «بوی ماه مهر» سواد آموزی را مهمترین عوامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: بیشتر آسیب پذیری‌های اجتماعی در عدم آشنایی کافی با مهارت‌های زندگی ریشه دارد، زمانی که دانش آموزان آسیب پذیری مانند فرزندان زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی قرار می گیرند احتمال بیشتری دارد تحت تاثیر قرار گیرند که آموزش و تربیت صحیح سد محکمی در برابر این آسیب ها خواهد بود.

حمیدرضا حیدری افزود: مهمترین آسیب در کمین فرزندان زندانیان ترک تحصیل است که در صورت ترک تحصیل آسیب های بعدی مانند اعتیاد، فرار از خانه وبزهکاری به دنبال آن خواهد آمد و بنا بر همین دلیل و بر اساس مسئولیت اجتماعی، تمام تلاش انجمن های حمایت زندانیان جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان است.

وی افزود: با کمک خیرین و مشارکت انجمن‌های حمایت زندانیان استان تاکنون ۴۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته میانگین ۴ میلیون ریال به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha