انعقاد تفاهم نامه قرآنی میان اداره کل زندان‌های بوشهر و دادگستری استان

تفاهم نامه قرآنی مابین اداره کل زندانهای استان و دادگستری بوشهر منعقد و به امضاء سید محتشم حسینی مدیرکل زندان ها و دکتر مهرانگیز رئیس کل دادگستری بوشهر رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان بوشهر ، در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در زندان مرکزی بوشهر برگزار گردید ، تفاهم نامه همکاری مابین دو دستگاه ، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ غنی قرآنی بین مددجویان و اعطای امتیازات ویژه به حاملان و حافظان کلام وحی ، به امضاء رئیس کل دادگستری استان و مدیر کل زندانهای بوشهر رسید .

انعقاد تفاهم نامه قرآنی مابین اداره کل زندانهای استان و دادگستری بوشهر

دکتر مهرانگیز ، رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تقدیر و تشکر و استقبال از متصدیان این اقدام مهم بیان کرد : قرآن کریم برترین و کاملترین کتاب حضرت احدیت به بشر و پرداختن و عمل کردن به آن از توفیقات بزرگ الهی به حساب می آید.

وی اضافه کرد : انس با قرآن از سفارشات مکرر معصومین (ع) است و نزدیک شدن به قرآن بطور طبیعی به انس با آیات الهی می انجامد .

انعقاد تفاهم نامه قرآنی مابین اداره کل زندانهای استان و دادگستری بوشهر

سیدمحتشم حسینی ، مدیرکل زندانهای استان نیز در این خصوص گفت : قرآن کتابی است برای انتخاب بهترین زندگی که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می یابد .

انعقاد تفاهم نامه قرآنی مابین اداره کل زندانهای استان و دادگستری بوشهر

وی افزود : تاثیری که در قرآن وجود دارد در هیچ کتاب دیگری وجود ندارد و این کتاب حاوی تمام نیازمندی های انسان و جوامع بشری در تمام عصرها می باشد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha