رئیس سازمان زندان‌ها: زندان میانه به خارج از شهر منتقل می‌شود 

دکتر محمدی در جلسه شورای اداری میانه با اشاره به قرارگیری زندان میانه در بافت شهری، از برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای انتقال آن به خارج از شهر و فضای مسکونی شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، دکتر غلامعلی محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با بیان این‌که توفیق شده امروز در شهرستان میانه که ۱۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و شهری عالم‌پرور است، حضور یابیم، گفت: نکات مطروحه در جلسه شورای اداری شهرستان را در جلسه شورای عالی قضایی مطرح خواهیم کرد که موضوع انتقال زندان میانه به خارج از شهر، احداث کمپ ماده ۱۶ و رفع موانع بهره‌برداری از پایاب سد آیدوغموش از جمله آن است.
دکتر محمدی با بیان این‌که انتقال زندان‌های داخل شهر به خارج از بافت شهری را در تمامی شهرستان‌ها پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: زندان‌ها در گذشته در حاشیه شهر و یا خارج شهرها احداث شده بودند که با توسعه شهرنشینی به داخل بافت شهری افتاده‌اند. طبق تکالیف قانونی و برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی که ممکن است به علت قرارگیری زندان‌ها در بافت شهری رخ دهد، موضوع انتقال زندان‌ها را در برنامه داریم.
وی با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های موفق و پیشرو در زمینه‌ اشتغالزایی و مهارت‌افزایی برای زندانیان بوده است، افزود: اشتغالزایی و مهارت افزایی باعث میشود زندانیان علاوه بر مهارت آموزی، درآمدی هم داشته و بتوانند خانواده خود را نیز حمایت کنند.
وی در خاتمه فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میانه را شایان توجه عنوان کرد.
گفتنی است رئیس سازمان زندان‌های کشور بعد از جلسه شورای اداری به بازدید از پارکینگ راهنمایی و رانندگی و زمین جدید زندان میانه رفت.

زندان میانه به خارج از شهر منتقل می‌شود 

زندان میانه به خارج از شهر منتقل می‌شود زندان میانه به خارج از شهر منتقل می‌شود انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha