هفتمین المپیاد ورزشی زندانیان در 11 رشته ورزشی در زندان‌های گیلان برگزار شد

این دوره از مسابقات با هدف ارتقای مهارت های ورزشی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی با حضور چشمگیر مددجویان در رشته‌های دارت، شطرنج، بازی فکری، تنیس روی میز، والیبال، فوتبال گل کوچک، دومیدانی،بازی بومی و محلی، میل گیری، طناب کشی و ... در زندان های گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان از برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی زندانیان در 11 رشته ورزشی خبر داد.

وی این دوره مسابقات را با هدف ارتقای مهارت های ورزشی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی با حضور چشمگیر مددجویان در رشته‌های دارت ، شطرنج ، بازی فکری ، تنیس روی میز، والیبال، فوتبال گل کوچیک ،دومیدانی ،پرش جفت ، بازی بومی و محلی، میل گیری و طناب کشی در زندان های گیلان عنوان کرد .

مدیر کل زندان های گیلان با بیان اینکه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی باعث امید بخشیدن و تقویت اعتماد به نفس مددجویان می‌شود گفت : ورزش در انرژی جسمی و روحی، عزت نفس،دوری از احساس خستگی و ناامیدی ،کاهش اضطراب و تقویت انرژی جسمی و روحی در مددجویان تاثیرات مثبت دارد .

محمدی اصل ، بالابردن تقویت روحیه ورزشی مددجویان را در ادامه تحمل کیفر ، مثبت دانست و گفت : هدف غایی ما اصلاح و تربیت و برگشت سعادتمندانه زندانی به آغوش جامعه است و تمامی برنامه‌های اجرایی در زندان ها برای رشد و شکوفایی و ارتقای مهارت زندگی برای گروه هدف می باشد .

وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل و جشنواره ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور فعالین عرصه ورزش زندان های گیلان خبر داد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha