مددجویان اردوگاه حرفه‌آموزی کرج در شب میلاد پیامبر(ص) جشن برپا کردند

به همت اداره فرهنگی و تربیتی اردوگاه حرفه آموزی کرج، مراسم جشنی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در این ندامتگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، این مراسم با حضور خزایی رئیس اردوگاه، ابراهیمیان سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل و مسئولین این اردوگاه برگزار شد و از حضار پذیرایی به عمل آمد.

سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل در این مراسم با اشاره به رویکرد تخصصی اردوگاه حرفه آموزی در حوزه اشتغال مددجویان گفت: از دیدگاه امام علی (ع) بزرگ ترین تفریح کار است و در دین اسلام بر کسب نان حلال بسیار تاکید شده است که خوشبختانه در این اردوگاه اشتغال مساله اصلی برنامه های اصلاحی و تربیتی است که لازم است این امر با برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی برهم‌کنشی هدفمند را به وجود آورند.

ابراهیمیان افزود: در اولین گام و در این مراسم المپیاد ورزشی مددجویان همگام با سراسر کشور افتتاح خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک جشنواره آواها و نواهای بومی و محلی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل ضمن قدردانی از زحمات و حمایت‌های خزایی رئیس اردگاه حرفه‌آموزی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و تربیتی با حمایت مسئولین نمود می‌یابد که به لطف پروردگار این امر در اردوگاه حرفه‌آموزی بسیار برجسته است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha