خانواده معظم شهدا باید در طول سال تکریم شوند

در اجرای طرح رهروان شهدا، مدیر کل زندانهای استان قم با حضور در منزل دو خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی آنان را ارج نهادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، علی اصغر رنجبر در این بازدیدها گفت وظیفه ما این است که مستمرا و در طول سال، با خانواده معظم شهدا دیدار داشته و همسران و مادران گرامی شهدا را بابت ایثار و از خودگذشتگی شان تکریم کنیم.

وی اظهار داشت:خانواده معظم شهدا الگوی ایثار و گذشت هستند و سرکشی و پیگیری نیازهای درمانی آنان نباید به دست فراموشی سپرده شود.

گفتنی است همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، رزمایش بزرگ فرهنگی رهروان شهدا توسط سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و با رمز یا علی بن ابی طالب (ع) اعلام شد. این رزمایش در راستای اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌منظور دیدار فرماندهان، مدیران و آحاد پاسداران با ۱۳۶ هزار خانواده معظم شهدا و جانبازان ۷۰درصد تحت پوشش سپاه و بسیج به مدت ۱۰ روز در سراسر کشور در حال انجام است.

شایان ذکر است در این دیدارها، فرمانده یگان حفاظت و روسای ادارات قضایی و فرهنگی اداره کل و نماینده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha