زنگ مدرسه در کانون اصلاح و تربیت تهران به صدا درآمد

زنگ مجتمع آموزشی حرّ با حضور معاون آموزش و پرورش منطقه 5 به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، زنگ آغاز مدرسه و سال تحصیلی با حضور الطافی معاون آموزش و پرورش منطقه 5، مهدی ایزدپرست رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل، علی هاشمی مدیر کانون اصلاح و تربیت و دانش آموزان این مرکز در مجتمع آموزشی حرّ برگزار شد.

د️ر ابتدای این مراسم که با تلاوت از آیات قرآن توسط یکی از مددجویان و پخش سرود ملی کشور آغاز شد، الطافی معاون آموزش و پرورش طی سخنانی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان کانون که امکان ادامه تحصیل دانش آموزان را فراهم کرده اند، گفت لازم است معلمان با تجربه و تمام وقت جهت تدریس در این مرکز حضور یابند.

در ادامه مدیر کانون اصلاح و تربیت طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویاد وخاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، گزارشی از اقدامات انجام شده جهت تحصیل مددجویان ارائه داد.

علی هاشمی خطاب به مددجویان خاطر نشان کرد: با به دست آوردن علم و دانش می‌توانید آینده ساز خود و جامعه باشید و در این مسیر باید از موقعیت به دست آمده در مجتمع آموزشی کانون به نحوه احسن استفاده کنید.

بنا به این خبر، در ادامه مراسم، زنگ آغاز سال تحصیلی توسط یکی از خانواده های شهدا به صدا در آمد و دانش آموزان پس از پذیرایی و عبور از زیر قرآن سال جدید تحصیلی خود را آغاز کردند.

️لازم به ذکر است تعداد چهل و سه نفر از مددجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در مجتمع آموزشی حرّ مشغول به تحصیل هستند که این آمار در طول سال تحصیلی با توجه به پذیرش مددجویان جدید متغیر است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha