هم‌افزایی پارک علم و فناوری در اجرای زندانبانی نوین و علمی در زندان‌های گلستان

مدیرکل زندان‌ها و رئیس پارک علمی و فناوری گلستان، با هدف توسعه توانمندسازی، اشتغال زندانیان واجرای زندانبانی نوین و علمی از طریق فناوری های جدید، نشست مشترک داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در این نشست مدیرکل زندان‌های استان با بیان منویات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) مبنی بر بهره گیری از مراکز دانش بنیان، گفت: هدف از همکاری مشترک زندانها و مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان این است تا از فناوری های نوین و اشتغال‌زا جهت آموزش و ارتقاء توانمندی واشتغال زندانیان استان استفاده شود.

غلامرضا سرلک با اشاره به تأکیدات رییس سازمان زندان‌های کشور بر اداره زندان‌ها بر مدار دانایی، افزود: سازمان زندان‌ها در سال‌های اخیردر حوزه فناوری های نوین بویژه پابندالکترونیک پیشرفت های قابل توجهی داشته و در صدد هستیم در زندانهای استان نیز با استفاده از هوشمندسازی بسیاری از فرایندها مانند ملاقات زندانیان را برای خانواده‌ها تسهیل کنیم.

در ادامه حامد پاکنژاد رئیس پارک علم و فناوری گلستان نیز آمادگی کامل را جهت معرفی شرکت های دانش بنیان در رشته های مختلف جهت آموزش و استفاده از زندانیان مستعد در بکارگیری آنان در مراکز تولیدی و صنعتی وابسته، اعلام کرد.

در پایان این جلسه رئیس و مسئولین پارک علم و فناوری استان با همراهی مدیرکل زندان‌ها از مراکز و کارگاههای اشتغال زندان گرگان بازدید کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha