جلسه مشترک مدیران کل زندان‌ها و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان برگزارشد

همزمان با هفته دفاع مقدس جلسه مشترک مدیران کل زندان‌ها و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با محوریت تبیین دفاع مقدس برای زندانیان، برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در این نشست مدیرکل زندان‌های استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: شگفتی ها و وقایع 8 سال دفاع مقدس باید از طریق رسانه های نوین برای جوانان ایران اسلامی بیش از پیش تبیین شود.

غلامرضا سرلک با بیان خاطره ای از یک شهید جنگ تحمیلی، ادامه داد: سیره و زندگی نامه برخی از شهدا نقشه راه روشنی است برای جوانان، بویژه زندانیانی که به خطا رفته اند.

وی با اشاره به اینکه تبیین آثار دفاع مقدس ظرفیت بی نظیری است جهت اصلاح و تربیت، افزود: استفاده از کتاب های جذاب و خاطره هایی از دفاع مقدس که مغفول مانده و بهره گیری از رسانه های نوین جهت نمایش این آثار فاخر تاثیر بسزایی در شکوفایی روحیه ایثار و جهاد و در نتیجه اصلاح و تربیت زندانیان خواهد داشت.

در ادامه محمدرضا کاظمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ، گفت: با ظرفیتی که در زندانیان استان وجود دارد می توان از افراد اهل قلم جهت نوشتن و نشر خاطرات شهدا بهره گرفت که این امر ضمن آشنایی زندانیان با ارزش های دفاع مقدس، در حفظ و انتشار آن هم کمک خواهد شد.

همچنین کاظمی جهت مشارکت در اجرای برنامه هایی مانند اجرای نمایشگاه دفاع مقدس و تئاتر و دیگر برنامه ها، اعلام آمادگی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha