رایزنی برای توسعه اشتغال زندانیان با جذب اعتبار تبصره 18 قانون بودجه کشور

جمشید اسکندری در دیداری با سعید رشنوادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام خواستار همکاری در تخصیص اعتبار تبصره 18 قانون بودجه کشور برای توسعه اشتغال زندانیان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، تقویت فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در دستور کار قرار گرفته است.

اسکندری سرپرست زندان های استان ایلام در دیداری با رشنوادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به شرحی از فعالیت های اصلاحی و تربیتی پرداخت و گفت: بهبود فرایند اشتغال زندانیان و توانمندسازی آنان با همکاری دستگاه های اجرایی تحقق می یابد.

وی افزود: همکاری در تخصیص اعتبار تبصره 18 قانون بودجه کشور با هدف ایجاد اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال زندانیان در بازپروری و بازسازگاری اجتماعی زندانیان نقشی بی بدیل دارد.

رشنوادی نیز در ادامه ضمن قول همکاری در پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی، اذعان داشت: خدماتی که در زندانبانی اسلامی با هدف اصلاح و تربیت زندانیان ارائه می شود قابل تقدیر است و قطعا ایجاد شغل برای زندانیان چه در داخل زندان و چه در خارج از زندان(پایان حبس) می تواند در بازگشت سالم زندانیان به جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

گفتنی است در ادامه سرپرست زندان های استان ایلام به همراه معاون اداری و مالی و معاون سلامت، اصلاح و تربیت با رییس خزانه معین استان نیز دیدار تعاملی داشتند.

رایزنی برای توسعه اشتغال زندانیان با جذب اعتبار تبصره18 قانون بودجه کشور

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha