گرامیداشت «روز سرباز» در مراکز تامینی و تربیتی استان سیستان و بلوچستان

مراسم گرامیداشت روز سرباز همزمان با هفته دفاع مقدس در زندان های استان با حضور روسا، فرماندهان یگان حفاظت و برخی از مسئولین موسسات کیفری تابعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان، با هدف ارج نهادن به مقام سرباز،طی برگزاری آئینی از سربازان وظیفه یگان حفاظت در سراسر استان با برنامه ریزی های صورت گرفته از قبیل برگزاری جشن ،اردوهای تفریحی واجرای برنامه های متنوع تجلیل و قدردانی گردید.

سرهنگ شجاعی فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان در جمع سربازان یگان حفاظت مراکز تامینی و تربیتی مرکزاستان با تبریک هفته دفاع مقدس و روز سرباز،به بیان سخنی از امام علی علیه‌السلام که فرمودند: سربازان ،مایه عزت دین و دژهای والیان اند اشاره کرد و گفت: سربازان وظیفه با کمک در ایجاد امنیت و پاسداری از نظام و آرمان های کشورشان دوشادوش نیروهای حافظ امنیت از مرزها،انجام رسالت های سازمانی و ... حراست می کنند.

وی افزود:سرباز با ایفای نقش و ماموریت خود در هر حوزه خدمتی نقش تاثیرگذارش را به معرض نمایش می گذارد تا مردمان سرزمین شان آسوده خاطر باشند و آرامش را به آنها هدیه می کنند و در ادامه خاطرنشان کرد:ایام خدمت مقدس سربازی جهت پرسنل وظیفه دریچه جدیدی را برای آینده آنان بازخواهد کرد تا با تمرین خودسازی همراه با استقلال در مسیر ورود به مرحله بعد از دوران خدمت همراه با تجربه تر و صبورتر وارد شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha