اهدای ۲۱۱۲ بسته لوازم‌التحریر به فرزندان محصل زندانیان نیازمند در استان کرمان

در راستای کمک به خانواده زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی فرزندان آنان، ۲ هزار و ۱۱۲ بسته کمک تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر به فرزندان محصل زندانیان نیازمند در استان کرمان اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، در این باره گفت: این اقلام در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، با مشارکت و همکاری خیرین و نیکوکاران کرمانی، انجمن حمایت زندانیان استان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و در اختیار فرزندان زندانیان نیازمند قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم اهدای لوازم‌التحریر به فرزندان زندانیان نیازمند شهر کرمان، گفت: به مسائل آموزشی و تعلیم و تربیت دانش آموزان بی‌بضاعت، باید توجه شود. وی افزود: حمایت و تأمین مایحتاج تحصیل در ابتدا و در طول سال تحصیلی از فرزندان محصل زندانیان نیازمند، موجب افزایش کیفیت تحصیل، تأمین و تضمین کیفیت آموزشی آنان می‌شود.

پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان نیز در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خانواده‌های زندانیان نیازمند در شهر کرمان، گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس تعداد ۸۵۰ عدد کیف به همراه تعدادی دفتر، خودکار، مداد و جعبه رنگ به فرزندان دانش آموز زندانیان شهر کرمان در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha