تجلیل از رزمندگان و ایثارگران زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، مسئول بسیج ادارات، مسئول امور ایثارگران استانداری و کارکنان زندان های استان از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، مراسم زیارت عاشورا و تجلیل از ایثارگران زندان های استان در نمازخانه اداره کل برگزار شد.نماینده ولی فقیه در سپاه استان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس، داستان پایداری، دلاوری و فداکاری مردم ستمدیده ای است که پس از پیروزی بر رژیم منحوس پهلوی ، با حضور در جبهه‌ای دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف استعماری خود ناکام گذاشت.

حجت الاسلام حسینی صدر با ذکر رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع از خاک و آیین ایران اسلامی افزود: زیارت عاشورا و قرائت قرآن یاد خدا را در دل برادران وپدران شما در جبهه ها زنده نگاه می‌داشت و به آنان قدرت روحی می بخشید تا سختی های نبرد برای آنان آسان تر شود.

وی با ذکر خاطراتی از حجت الاسلام ابوترابی در دوران اسارت گفت: روحیه مقاومت و ایثار آزادگان است در جهان و تاریخ ایران نظیر ندارد. اسرای ایران با تأسی از امام کاظم (ع) سختی ها و مرارت ها را به امید پیروزی و نصر الهی تحمل می‌کردند.

حسینی صدر در فرازی دیگر از سخنان خود به دیدار اخیر پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب در این دیدار به‌یادماندنی به زوایای جدیدی از جنگ توجه کردند که برای هنرمندان، فیلمسازان، شاعران و فعالان فضای مجازی راهکار و مسیرهای جدیدی می‌گشاید و بایستی با دقت به این سخنان در تبیین دستاوردهای جنگ تلاش دوچندانی صورت گیرد.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس ادامه داد: جنگ در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، نظامی، علمی و فناوری برای ایران ارمغان هایی داشت و برخی از موفقیت های حوزه های هوا-فضا ، موشکی و اطلاعاتی امروز ما ریشه در هشت سال جنگ نابرابر با ابرقدرت‌های جهان دارد.

در ادامه جلسه از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان احمد آبسالان، فیروز بابادائی، کیامرث بهزادی، احمدرضا رئیسی ، غلامحسین کرمی، رضا کیانی و جانعلی یوسفی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha