سرکشی مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد از خانواده‌های شهدا

همزمان با هفته دفاع مقدس و درراستای تجلیل از خانواده شهدا، مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد از خانواده ‎های شهید انصاری و ولی پور بازدید و جویای احوال آنان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس منصور بیژنی مدیر کل زندانهای استان به همراه برخی از مسؤلین ستادی با حضور در منازل شهیدان انصاری و ولی پوربا آنها دیدارو مراتب ارادت و قدرانی از ایثار گری‎های آنان را اعلام نمود.

بیژنی در این دیدارها یکی از وظایف مهم مسئولین نظام را سرکشی و پرداختن به امور خانواده های معظم شهداء دانست و عنوان کرد: امروز قداست نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه به عنوان یک ارزش فرهنگی محسوب می‌شود و هر اقدامی که در راستای زنده نگه داشتن مکتب شهدا انجام شود، مقدس و قابل تقدیر است.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: همه ما معتقدیم که شهداء به جایگاه و مقام والای خویش رسیده اند و نیلازی به ما ندارد بلکه رسیدگی به امورات و مشکلات خانواده های آنان را می بایست در برنامه های کاری خود داشته باشیم که انصافاً جهت مرتفع نمودن مطالبات و درخواستهای خانواده های معظم شهداء از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

در این دیدار با اهداء لوح و هدایایی از خانواده های شهیدان ولی پور و انصاری تجلیل شد.

انتهای خبر/

سرکشی مدیر کل زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد از خانواده‎های شهداء

سرکشی مدیر کل زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد از خانواده‎های شهداء

سرکشی مدیر کل زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد از خانواده‎های شهداء

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha