برگزاری دوره آموزشی «مدیریت جامع زندان» به میزبانی استان کرمان

اولین دوره آموزشی «مدیریت جامع زندان» با شرکت نفرات برگزیده استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، لرستان و یزد به میزبانی استان کرمان از سوم مهرماه در مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۵ در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، در مراسم افتتاحیه این دوره ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان، گفت: اگر قرار باشد زندان‌ها براساس علم و به صورت دانایی‌محور مدیریت شوند، لازمه آن نیروی انسانی متخصص است.

وی ضمن تأکید بر توجه ویژه به جانشین‌پروری، گفت: امروزه زندانبانی علمی است که نیازمند افراد متخصص و توانمند است؛ این امر میسر نخواهد شد مگر با شناسایی نخبگان و پرورش افراد مستعد.

برگزاری دوره آموزشی «مدیریت جامع زندان» به میزبانی استان کرمان

برگزاری دوره آموزشی «مدیریت جامع زندان» به میزبانی استان کرمان

دکتر مستقیمی رئیس مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۵، در خصوص این دوره گفت: دوره آموزشی «مدیریت جامع زندان»، با شرکت ۲۴ نفر از قبول‌شدگان آزمون «شناسایی نیروهای مستعد و توانمند با تأکید بر جانشین‌پروری و شایسته‌سالاری» استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، لرستان، یزد و کرمان از سوم مهرماه تا ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۵، افزود: محتوای این دوره شامل اشتغال و حرفه‌آموزی، بازرسی و نظارت بر اقدامات تأمینی و تربیتی، حفاظت و اطلاعات در سازمان، آشنایی با مهارت‌های عمومی مدیریت در مراکز تأمینی و تربیتی و اقدام‌پژوهی است که توسط اساتید استانی تدریس می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha