سربازان وظیفه ندامتگاه تهران بزرگ تقدیر شدند

طی مراسمی جمعی از سربازان  ندامتگاه تهران بزرگ به جهت مسئولیت پذیری و جدیت در امور محوله با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان تهران، طی مراسمی با حضور سردار نظام اسلامی و سردار طایفه از جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، از وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری جمعی از سربازان ندامتگاه تهران بزرگ تقدیر شد.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ با اشاره به وظیفه خطیر سربازان در زمینه حفظ امنیت گفت: بخش عمده‌ای از نیروی امنیتی مجتمع از جوانان در کسوت مقدس سربازی تامین می‌شود و این جوانان دوشادوش نیروهای پایور به عنوان مدافعان حریم امنیت، تامین امنیت این مجتمع را عهده‌دار هستند.

مزدارانی ادامه داد: خدمت سربازی بعنوان فرصت رشد و شکوفایی جهت ادامه مسیر زندگی است و تجربیات به دست آمده در این دوران راهگشای برخی از مشکلات در آینده بوده، هم اکنون سربازان با جدیت در امور محوله و رعایت نظم و انضباط و پایبندی به امور ما را در امر خطیر زندانبانی همراهی کنند.

شایان ذکر است در این مراسم از جمعی از سربازان به جهت مسئولیت پذیری و جدیت در امور محوله با اهداء لوح سپاس و تقدیم هدیه تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha