انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل زندان‌های البرز با دانشگاه پیام‌نور استان

در جلسه‌ای با حضور مدیر کل زندان های البرز و رئیس دانشگاه پیام نور استان در خصوص همکاری موثر هر دو دستگاه در زمینه آموزش و پژوهش تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در این جلسه ضمن تشریح فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اداره کل زندان‌های استان البرز توسط قبادی مسئول آموزش زندان‌ها در خصوص نحوه همکاری هر دو دستگاه تبادل نظر شد.

همکاری در طرح های پژوهشی ملی، استانی و دانشجویی، همکاری درجهت ارتقای آموزش کارکنان، زندانیان، سربازان و خانواده زندانیان، تشکیل گروهای آزاد اندیشی و همچنین اطاق فکر مشترک از مهمترین توافقات و مصوبات این جلسه تخصصی بود.

دکتر یزدان پناه رئیس دانشگاه پیام نور البرز در این جلسه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس در خصوص نحوه کمک به ادامه تحصیل زندانیان در دانشگاه پیام نور و همچنین استفاده از تسهیلات آموزشی و موسسات خیریه در تسهیل این امر مطالبی بیان کرد و اعلام کرد که دانشگاه می‌تواند زندانیان و خانواده زندانیان را برای زندگی بهتر آماده کند.

یزدان پناه در ادامه افزود: مراکز مشاوره دانشگاه، استفاده از سامانه مجازی و امکانات فرهنگی دانشگاه از جمله مواردی است که این دانشگاه می‌تواند جهت اثر بخشی بیشتر این تفاهم نامه در اختیار مجموعه زندان‌ها قرار دهد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل زندان‌های استان البرز با دانشگاه پیام نور کرج

علی چهارمحالی نیز با اشاره به حماسه 8 سال دفاع مقدس و تاکید بر لزوم بزرگداشت این ایام، ادامه تحصیل را جزیی از حقوق شهروندی زندانیان برشمرد و افزود: در حال حاضر امکان ادامه تحصیل از نهضت تا دانشگاه در زندان‌های استان مهیا است.

چهارمحالی افزود: با توجه به طبقه بندی زندانیان که بر اساس جرایم آنها صورت می‌گیرد، انجام کارهای فرهنگی متفاوتی هم باید با هر گروه انجام شود، که تحصیل در دانشگاه یکی از موثرترین این برنامه‌هاست.

در ادامه، تفاهم نامه پس از امضاء مدیران جهت اجرا به واحدهای مرتبط ارجاع شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل زندان‌های استان البرز با دانشگاه پیام نور کرج

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha