برگزاری اردوی فرهنگی‌آموزشی ویژه سربازان زندان‌های استان البرز

به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز، اردوی فرهنگی و آموزشی ویژه سربازان وظیفه زندان‌های استان البرز با صعود به کوه نورالشهدا کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، این اردو که با حضور مدیر کل، معاون سلامت، فرماندهان یگان حفاظت، روسای زندان‌ها، مسئولین و ۱۰۰ تن از سربازان وظیفه زندان‌های استان البرز به میزبانی ندامتگاه فردیس برگزار شد، حضار با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

سخنران این مراسم علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز بود که خود دو دهه پیش دوره خدمت مقدس سربازی را در زندان‌های استان تهران سپری کرده و در این مراسم با بیان تجربات خود در جمع سربازان آنان را برای شروع یک زندگی سالم، اثرگذار و مفید تشویق کرد.

برگزاری اردوی فرهنگی، آموزشی سربازان زندان‌های استان البرز

در ادامه این برنامه از سربازان وظیفه محمد دردی زاده، ابوالفضل بختیاری، امید جلوخانی، مهدی یعقوبی از ندامتگاه کرج، امیر حسین نامدارلو، علیرضا حمدی، حافظ ایزدی از ندامتگاه فردیس، امیر حسین سهرابی از اردوگاه حرفه آموزی، مصطفی کوه زاده و مانی شید از ستاد اداره کل به عنوان سربازان نمونه و همچنین از چند سرباز حاضر در جلسه که به سوالات مسابقه پاسخ دادند با اهدا کارت هدیه تقدیر شد.

برای دیدن عکس‌های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha