هزینه ترحیم مادر متوفی باعث آزادی دو زندانی شد

یکی از نیکوکاران استان تهران با واریز مبلغ 56 میلیون تومان به عنوان هزینه مراسم ترحیم مادرش، بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کرد.   

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، نیکوکاری با مراجعه به دفتر ستاد نمایندگی این استان با اهدای هزینه مراسم ترحیم مادر مرحومش، بدهی یک نفر زن و یک نفر مرد زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت نموده و زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

بنا به این خبر، نیکوکار یاد شده بدهی دو نفر را که در مجموع 56 میلیون تومان بود، پرداخت کرده، با فراهم شدن زمینه آزادی، تا فردا به کانون خانواده‌هایشان بازخواهند گشت.

وی هدف از این امر خیر را شادی روح مادر مرحومش و خانواده‌های دو زندانی بدهکار عنوان کرد و یادآور شد: اهدای کمک برای آزادی زندانیان نیازمند به ویژه در مناسبت‌های خاص مذهبی، باقیات صالحات است.

شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند با شماره کارت 6037991899675916 کمک‌های خود را به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد اهدا کنند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861870 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha