دیدار مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی با مدیرعامل منطقه‌ای شرکت مخابرات

 حسینی مدیرکل زندان های استان با هدف توسعه خدمات ارتباطی و مخابراتی در زندان ها،با اروجی مدیرعامل منطقه ای شرکت مخابرات خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، حسینی مدیرکل زندان های استان با هدف بهره مندی زندان ها از بسترها و تجهیزات نوین ارتباطی و رفع مشکلات مخابراتی در زندانها با اروجی مدیرعامل منطقه ای شرکت مخابرات استان دیدارکرد.

حسینی در این دیدار بر لزوم بروز رسانی سیستم های ارتباطی و مخابراتی در زندان ها تاکید کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل حقوق شهروندی ، برای کلیه زندانیان امکان دسترسی به بسترهای ارتباطی با خارج از زندان در چهارچوب قوانین و مقررات فراهم شده است و جهت توسعه و بهبود فیبر نوری و سایر زیرساخت های مخابراتی زندان های استان مخصوصا پروژه های در حال احداث ، پشتیبانی و تعامل مجموعه مخابرات میتواند راهگشا و تسهیل کننده باشد.

اروجی مدیرعامل منطقه‌ای شرکت مخابرات خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از توجه مجموعه مدیریت زندانهای استان به موضوع توسعه خدمات ارتباطی ، در خصوص تخصیص تجهیزات و فراهم کردن زیرساخت های لازم در حدود مقدورات قول مساعد داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha