اهداء ۲۵۰ بسته تحصیلی و حمایتی به فرزندان مددجویان زندان گرگان

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، در جشن «احسان مهر» که با حضور خانواده های کم برخوردار زندانیان برگزار شد، به ۲۵۰ نفر از فرزندان محصل مددجویان زندان گرگان بسته های تحصیلی، حمایتی و نقدی اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف حمایت از خانواده های کم برخوردار زندانیان، جشن «احسان مهر» با حضور غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های گلستان، عابدی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل، غیناقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یوری رئیس انجمن حمایت از زندانیان و با مشارکت شهرداری گرگان، موسسه شمیم مهرسبحان، گروه جهادی خیریه شمس و جمعی از مسئولین و خیرین استان و همچنین با حضور خانواده ها و فرزندان محصل زندانیان در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گرگان برگزار شد.

در این جشن که با برنامه های فرهنگی و مسابقات و سرگرمی های متنوع همراه بود، از سوی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرگان، به ۲۵۰ نفر از فرزندان محصل کم برخوردار زندانیان بسته های تحصیلی و حمایتی اهدا شد.

سرلک مدیرکل زندان‌های گلستان در تشریح اقدامات حمایتی برای خانواده زندانیان استان گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید در مرحله اول کمک به خانواده های دارای فرزند محصل، بسته‌های لوازم التحریر و نوشت افزار به ارزش ۴میلیون ریال برای هر فرزند و بسته معیشتی به ارزش ۸میلیون ریال به همراه کمک نقدی ۱۰میلیون ریالی به ازای هر خانواده تحت پوشش زندان‌های استان در نظر گرفته و اهدا شد.

در پایان این مراسم از فرزند مددجویی که در مسابقات ورزشی رتبه کشوری را کسب کرد، با اعطای لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی مدیرکل زندان‌ها، تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha