بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد

دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به منظور ارزیابی اقدامات جاری مبتنی بر اولویت‌ها و شاخص‌های نظام زندانبانی از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، ابراهیمی در ابتدای این بازدید که عصر روز جاری با همراهی مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی صورت پذیرفت در محل یادمان شهدای زندان مرکزی مشهد به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و در ادامه با حضور در اندرزگاه معراج این ندامتگاه که با همیاری روحانیون و طلاب حوزه علمیه خراسان راهبری می‌شود بر لزوم تدوین اقدامات تربیتی بر اساس آموزه‌ها و تعالیم اسلامی تاکید کرد.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد

وی ضمن بازدید از اندرزگاه های اسکان زندانیان و سایر اماکن ، با تعدادی از کارکنان شیفتی مستقر در زندان مشهد نیز دیدار و گفتگو کرد .

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها در این بازدید که حدود ۳ ساعت به طول انجامید با هدف رسیدگی به مشکلات ، با تعدادی از زندانیان نیز به صورت مستقیم و بی‌واسطه گفتگو کرد.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد

ابراهیمی در خاتمه این بازدید و در نشست مشورتی با حضور حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی و مسئولین زندان مرکزی مشهد ، ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات زندانبانی در حوزه های مختلف ، بر لزوم استفاده از کلیه ظرفیت های موجود و موثر در انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج شهر تاکید کرد و گفت : قانون مولد سازی و سایر قوانین موجود باید با نگاه کاربردی مدنظر قرار گیرد تا این پروژه که یک مطالبه بحق مردمی نیز هست به زودی با مشارکت و حمایت‌های دستگاه های متولی به بهره‌برداری برسد و زندان مرکزی مشهد به خارج شهر منتقل شود.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهدانتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha