افتتاح سالن جدید دادرسی الکترونیک و اتاق استراحت پرسنل مراقب زندان زابل

 با هدف بهره گیری از ظرفیت خدمات الکترونیک و تسریع در امر رسیدگی به پرونده های قضائی مددجویان و همچنین ایجاد فضای مناسب برای خدمت نمودن کارکنان، سالن جدید دادرسی الکترونیک و اتاق استراحت پرسنل مراقب با حضور خسروی مدیرکل زندان های سیستان و بلوچستان و جاویدپورنگ دادستان زابل در زندان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان، درآیین افتتاح سالن جدید دادرسی الکترونیک زندان زابل مدیرکل زندان های استان استفاده از فناوری های جدید همچون دادرسی الکترونیک را یکی از ابزارهای سرعت بخشیدن به فعالیت ها دانست که موجب حذف شدن فرآیندهای زائد و جلوگیری از اعزام بی مورد مددجویان به خارج از زندان می شوند .

دادستان زابل نیز طی سخنانی از تلاش رییس زندان زابل برای به بهره برداری رساندن سالن جدید دادرسی الکترونیک که موجب سرعت در رسیدگی به پرونده ها و سهولت در دسترسی مراجع قضایی به مددجویان شده است قدر دانی نمود .

مدیر کل زندان های استان در حاشیه مراسم اتاق استراحت پرسنل مراقب گفت : پرسنل مراقب در صف مقدم عرصه اصلاح و تربیت قرار دارند و مهیا کردن فضایی مناسب برای خدمت نمودن آنها به بهبود چرخه زندانبانی و اصلاح و تربیت کمک می کند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha