اشتغال‌زایی برای خانواده زندانی لنجانی

در راستای اشتغالزایی خانگی و کمک به خوداشتغالی خانواده های زندانیان، یک عدد چرخ خیاطی به خانواده زندانی لنجانی،  اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان ، همزمان با ایام پایانی ماه صفر و وفات پبامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (س) و شهادت حضرت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) و با هدف دلجویی و کمک به معیشت خانواده های زندانیان ، عبدالرسول سلیمیان رئیس زندان شهرستان لنجان به همراه مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان ، با خانواده‌ زندانی لنجانی ، دیدار کرد.

در این بازدید علاوه بر اهداء سبد معیشتی ،شامل برنج ، حبوبات ، قندو شکر و...، یک دستگاه چرخ خیاطی (سردوزی ) با کلیه وسایل موردنیاز، برای راه اندازی کارگاه خیاطی خانگی و کسب درآمد ، اهدا شد.

سلیمیان ، نایب رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان ، در حاشیه سرکشی و بازدید از این خانواده زندانی ، با تاکید بر پیگیری مشکلات و مسایل خانواده زندانیان ، اظهارداشت: ایجاد اشتغال جهت خانواده زندانیان از مهمترین مسائلی است که از سوی انجمن حمایت باهمکاری سایر ارگانهای مربوطه مورد توجه قرار گرفته است .
ریئس زندان لنجان ، اهداء سبد معیشتی و وسایل سرمایشی و گرمایشی ، ایجاد کارگاه خیاطی ویژه همسران زندانی و تهیه و اهداء لوازم ضروری جهیزیه و همچنین اهداء کیف و کفش و لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس را از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان عنوان کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha