تامین آزادی ۵۷ زندانی در نتیجه پایش قضایی ۲۱۵ قاضی آذربایجان غربی از زندان‌های استان

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و مجیدی دادستان مرکز استان به همراه ۲۱۵ نفر از مدیران قضایی و قضات دادگستری عصر چهارشنبه ۲۲شهریور ماه از زندان های استان بازدید کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، عتباتی در حاشیه بازدیدعصرگاهی همزمان ۲۱۵ قاضی از ۱۴ مرکز تامینی و تربیتی استان گفت: در آستانه ایام رحلت جانگداز پیامبر اسلام (ص) وشهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام در برنامه ای منسجم و هماهنگ در سراسر استان از زندانهای استان بازدید و با حضور در بندهای زندان با مددجویان دیدار و به درخواست های آنان دستورات مقتضی را صادر نمودند.
وی هدف از این بازدید را اطلاع از وضعیت قضایی زندانیان و نحوه خدمت رسانی به آنها اعلام و این بازدیدها را موثر و دارای برکات زیاد دانست.
عتباتی افزود: در این بازدیدها با رویکرد اصلاحی و با اندیشه های زندانبانی اسلامی در بازاحتماعی کردن مددجویان می باشد که با بررسی شرایط زندانیان مساعدت ها و معاضدت های قضایی ارائه می شود تا در صورت استحقاق از امتیازات و ارفاقات قانونی بهره‌مند شوند و بتوانند در کنار خانواده خود باشند.
مقام ارشد قضایی استان در پایان به بیان نتایج بازدید امروز پرداخت و گفت: تعداد ۲۴۴۹نفر زندانی از مرخصی، تعداد ۶۲ نفر از اشتغال، تعداد ۵۷نفر مرخصی پایان حبس، ۲۴نفر پابند الکترونیک، ۲۲نفر آزادی مشروط، ۱۱نفر تعلیق مجازات، ۷۹نفر ارجاع به کمسیون عفو، ۲۷نفر تخفیف مجازات، ۱۳نفر تجمیع مجازات و ۲۹ نفر تعیین تکلیف رد مال بهره مند شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha