سرباز در فرهنگ ما نماد نظم، آراستگی و مسئولیت‌پذیری است

سرپرست زندان های همدان که برای بازدید از زندان تویسرکان به این شهر سفر کرده بود در جلسه ای صمیمانه ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل وظیفه به نقد و بررسی شرایط خدمتی آنها پرداخت و فعالیت های فرهنگی، آموزشی، هنری و برنامه های اوقات فراغت شان را جویا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان همدان، سرپرست زندان های استان، در بازدید از آسایشگاه سربازان زندان تویسرکان بر تجهیز و بهسازی فضای خوابگاهی و تامین امکانات رفاهی برای آنها تاکید کرد.

حمزه بروجنی سرپرست زندان های همدان در ادامه این بازدید که با همراهی سرهنگ نوری فرمانده یگان حفاظت، ضمیری رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و شهریار عبدالملکی کارشناس سلامت زندان های استان انجام شد در نشستی صمیمانه با سربازان وظیفه درخصوص نقش سربازان در زندان‌ها، گفت: نقش سربازان وظیفه در تامین امنیت زندان ها پررنگ و البته سنگین است. سربازان وظیفه در زندان ها تامین کننده بخش مهمی از امنیت شهروندان هستند و باید به جایگاه خود نگاهی ویژه داشته باشند.

سرباز در فرهنگ ما نماد نظم، آراستگی و مسئولیت پذیری است.

بروجنی در ادامه تاکید کرد: سرباز در فرهنگ ما نماد نظم، آراستگی و مسئولیت پذیری است. سربازی دورانی است که به شما کمک می کند حرکت در چارچوب قانون برای پذیرش نقش های بزرگتر در جامعه را یاد بگیرید و در آینده فردی مفید برای خود و جامعه باشید.

در ادامه این نشست دوستانه، سربازان وظیفه مسائل و مشکلات خود را با سرپرست زندان های استان در میان گداشتند.

سرباز در فرهنگ ما نماد نظم، آراستگی و مسئولیت پذیری است.

در پایان نیز سرهنگ نوری فرمانده یگان حفاظت زندان های استان نکات و موارد امنیتی را برای پرسنل وظیفه تشریح و سربازان را به وظیفه شناسی و تبعیت از قانون توصیه کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha