37 باب کارگاه اشتغال بنیاد تعاون در زندان‌های تهران دایر است

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران اعلام کرد: بیش از 37 باب کارگاه توسط این مرکز در زندان‌های استان تاسیس شده، مددجویان در قبال اشتغال و تولید، حقوق ماهانه دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، محمدرضا تقی‌پور با اشاره به ضرورت اشتغال مددجویان در دوران حبس اظهار داشت: فراگیری یک حرفه شرافتمندانه در دوران حبس، موجب خودباوری زندانی و بازگشت سالم به جامعه شده، از آسیب‌های غیبت سرپرست خانواده می‌کاهد.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر زندانیان علاقه‌مند به صورت اشتغال نشسته در اندرزگاه‌ها و اشتغال کارگاهی در داخل یا خارج از زندان مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: مددجویان شاغل، تحت نظر بنیاد تعاون به صورت ماهانه حقوق و دستمزد دریافت، و معیشت خانواده را در دوران حبس تأمین می‌کنند.

تقی‌پور همچنین گفت: مددجویان شاغل در کارگاه‌های سطح شهر که مجوز قضایی دریافت کرده‌اند، پس از پایان کار روزانه به منازل و نزد خانواده‌های خود بازمی‌گردند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: در حال حاضر بیش از 37 باب کارگاه در رشته‌های مختلف قالی‌بافی، خیاطی، سبدهای قیطانی، شیرینی‌پزی، نانوایی، کافی‌شاپ و آبمیوه، بسته‌بندی مواد غذایی و میوه، سراجی، کفاشی و مونتاژ قطعات الکترونیکی، اسباب‌بازی، برس مو و گل‌های مصنوعی دایر است که مددجویان داوطلب استان، در آن‌ها مشغول به کار و تولید هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha