کارگاه آموزشی کارشناسان فرهنگی زندان‌های استان اصفهان برگزار شد

نشست مسئولین فرهنگی زندانهای استان اصفهان بامحوریت بررسی میزان ونحوه اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی درنیمه اول سال۱۴۰۲  برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، در این جلسه مهتری معاونت سلامت ،اصلاح وتربیت زندانهای استان ،برنامه های فرهنگی رابه عنوان رکن فعالیت های اصلاحی وتربیتی سازمان برشمرد و گفت:درصورت انجام درست این برنامه ها می توان دست یابی به اهداف اصلاحی ،نشاط وپویایی را هم درمجموعه ایجاد کرد .
وی ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در زندان ها تصریح کرد:راه بازگشت زندانی به جامعه بدون شک با انجام فعالیت های قرآنی،فرهنگی،مذهبی،ورزشی و مشاوره و روان درمانی میسر خواهد بود و انتظار می رود با تمام توان و ظرفیت های موجودتا نتیجه مطلوب پیگیری شود.
درادامه عبدالوند رئیس اداره فرهنگی وتربیتی زندانهای استان نیز به بیان آمار عملکرد برخی فعالیت ها و اهداف محقق شده در شش ماهه اول سال پرداخت و پیرامون برنامه ها و فعالیت های آتی در زندان ها سخنانی بیان کرد.
در ادامه این کارگاه یک روزه، مسئولین و کارشناسان فرهنگی در زندان های استان به بیان مسائل و مشکلات و همچنین اقدامات صورت گرفته در زندان ها پرداختند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha