دیدار مدیرکل زندان‌های استان زنجان با فرماندار خدابنده

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی طی سفر ی کروزه به شهرستان خدابنده با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در دیدار مدیر کل زندان‌های زنجان با فرماندار خدابنده که با همراهی فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن قدردانی از کلیه مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان خدابنده در تعامل سازنده و مطلوب با مجموعه زندان‌ها گفت: قطعاً دستیابی به اهداف متعالی سازمان زندان‌ها در بازگشت آبرومندانه افراد به جامعه و خانواده مستلزم همکاری و مساعدت همه جانبه تمام مسئولین و متولیان است.

بنیادی با اعلام اینکه زندانی محصول زندان نیست اظهار کرد: زندانی شدن یک شخص در کنار مسائل فردی حاصل برخی مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه بوده و ضروریست برای حل مشکلات زندانی نیز عزم جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی و قضایی به کار آید. مدیر کل زندان‌های زنجان در این دیدار فضای همکاری و تعامل دستگاه‌های قضایی و اجرایی در شهرستان خدابنده را بسیار مطلوب دانسته خاطرنشان کرد: ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی در شهرستان خدابنده در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی وجود دارد که امیدواریم در سایه هم افزایی دستگاههای مسئول شاهد توسعه و ارتقا برنامه‌های کمی و کیفی در حوزه‌های مختلف زندانبانی در شهرستان خدابنده باشیم‌.

همچنین در این دیدار تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده نیز آمادگی کامل خود را در مساعدت و همکاری در جهت حل فصل مسائل موجود در بازداشتگاه شهرستان و همچنین توسعه برنامه‌های اصلاح تربیتی زندانیان این بازداشتگاه را اعلام نمودند.

لازم به توضیح هست در این سفر حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با حضور در بازداشتگاه خدابنده، ضمن بررسی وضعیت امنیتی این بازداشتگاه با کلیه زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و از نزدیک مهم‌ترین مسائل و مشکلات آنان را بررسی و دستورات لازم را صادر نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha