بررسی شاخص های افزایش ضریب امنیت زندان ابهر

در راستای ارتقاء نظم و افزایش ضریب امنیت زندان‌های استان، مدیرکل زندان های زنجان با همراهی فرمانده یگان حفاظت از زندان شهرستان ابهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این بازدید که با هدف ارزیابی میزان آمادگی نیرو های حفاظت و ارتقاء نظم و امنیت زندان ابهر صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی به صورت میدانی از کلیه اماکن حفاظتی زندان ابهر بازدید و سرکشی و در خصوص حل و فصل فوری مسائل موجود دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید و در کنار تذکرات حفاظتی ،جلسه مشترک با حضور مدیر کل زندان‌ها، رئیس دادگستری، دادستان و برخی مسئولین اجرای شهرستان برگزار و نیازهای فوری زندان ابهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدار چهره به چهره قضات با زندانیان و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های قانونی آنان، بهره‌مندی زندانی از ارفاقات قانونی و قضایی ،اعطای مرخصی و استفاده از پتانسیل‌های موجود در شهرستان ابهر در جهت توسعه کارگاه‌های اشتغال این زندان از مهم‌ترین دستاوردهای این جلسه بود.

مسایل و مشکلات امنیتی و حفاظتی زندان ابهر بررسی شد

در پایان جلسه زیرساخت‌های اشتغال زندان ابهر در جهت بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ زندانی مورد بازدید حاضرین قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha