56 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد با کمک خیران هرمزگانی آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: ۵۶ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سالجاری تاکنون با بدهی بیش از یک هزار میلیارد ریال از زندان‌های این استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی با اشاره به اینکه همه زندانیان آزاد شده مرد هستند، افزود: شاکیان ۱۹۲ میلیارد ریال از بدهی این مددجویان گذشت کردند.
وی بیان کرد: ۲۲ میلیارد ریال از بدهی زندانیان نیز از محل کمک‌های خیران و ستاد دیه پرداخت شد و بقیه مبلغ هم از آورده مددجویان، اعسار و تسهیلات بانکی تامین شده است.
مدیرکل زندان‌های هرمزگان اظهار کرد: ۳۵ نفر از مددجویان آزاد شده زندانی مهریه، ۶ نفر نفقه و ۱۵ نفر محکومیت‌های مالی بوده‌اند.
کیشانی یادآورشد: همچنین در حال حاضر ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های هرمزگان به سر می‌برند که یک نفر آنان زن است.
وی میزان بدهی این مددجویان را بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و از خیران و نیکوکاران استان خواست برای آزادی این افراد کمک کنند.
مدیرکل زندان‌های هرمزگان ابراز کرد: خیران می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا شماره گیری کد دستوری # ۷۷۷۷۰۷۶ *۷۸۰ * اهدا کنند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha