آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل زندان‌های استان قم

در مراسمی با حضور سرهنگ ضیاء بخش، فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان قم معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، در این مراسم که علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای قم،جمعی از فرمانده هان انتظامی استان،معاونین و روسای ستادی و توابع اداره کل زندانها نیز حضور داشتند، سرهنگ فتح الله مرادی تبار طی حکمی از سوی سرهنگ ضیاء بخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور به مدت یک سال بعنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان قم معرفی شد.

متن حکم فرماندهی وی به شرح ذیل می باشد:

جناب سرهنگ فتح الله مرادی تبار

سلام علیکم

در اجرای ماده 8 دستورالعمل ابلاغی از ستاد کل نیروهای مسلح و بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم زندانهای استان قم و به موجب این حکم، جنابعالی را دارای سوابق خدمتی مثبت و برجسته در امور انتظامی و اجرایی می باشید بمدت یک سال، فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان قم در ( جایگاه سرتیپ دومی ) منصوب می نمایم.

امید است با پیروی از ولایت فقیه و رعایت سلسله مراتب فرماندهی، همواره تقوای الهی را نصب العین خویش قرار داده، با درایت و هوشیاری نسبت به تامین امنیت زندانها با تهیه طرح های حفاظتی مورد نیاز، ساماندهی نیروهای تحت امر و ارائه خط مشی ها و اجرای تدابیر ابلاغی، اقدام و راهکارهای مناسب را برای پیشبرد مطلوب امور ارائه و گامهای موثری به منظور ارتقای کیفیت وضعیت موجود بردارید.

توفیقات شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از وصایای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

سرهنگ رضا ضیاء بخش

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات محافظ غلامحسین غلامحسینی در دوران سرپرستی یگان حفاظت اداره کل زندانهای قم با اهدای الواح تقدیر از سوی سرهنگ ضیاء بخش و علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان قم تقدیر و تشکر شد.

آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان قم

آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان قم

آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان قم

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha