گسترش همکاری های دوجانبه پلیس و زندان برای تامین امنیت پایدار

مدیرکل زندانهای استان قزوین بر لزوم گسترش همکاری های دوجانبه با پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: تعامل پلیس و زندان برای ایجاد امنیت پایدار ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان، فرهاد بهرامی در دیدار با ابوالفضل قلی پور معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل و همکاری نزدیک فرماندهی انتظامی استان بازندانهاگفت: با گسترش و توسعه مناسبات مشترک، اهداف امنیت اجتماعی در داخل و بیرون زندان تحقق می‌یابد.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی استان، زندان را درتحقق مأموریت‌های محوله موفق گردانیده وامیدوارم باهمکاری بیش ازپیش همکاران انتظامی، فرصت هر گونه بی نظمی و ناهنجاری اجتماعی از مجرمان گرفته شود.

گسترش همکاری های دوجانبه پلیس و زندان برای تامین امنیت پایدار

مدیرکل زندانهای استان در پایان سخنان خود بیان داشت:زندان به تنهایی نمی‌تواندبار امنیت اجتماعی را بر دوش بکشد. باید همه متولیان این امر برای ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی در تکالیف قانون خود باجدیت عمل نمایند. در این راستا تعاملات و بهره گیری هدفمند از همه ظرفیت‌های مشترک ضروری خواهد بود.

سرهنگ ابوالفضل قلی پور هم ضمن قدردانی از برگزاری نشست مشترک گفت: علی رغم برخی مشکلات، زندان‌ بارسنگین رسالت اصلاح و بازپروری مجرمان رابردوش دارد؛ در این راستا نیروی انتظامی باهمه توان برای ارتقای امنیت اجتماعی در کنار زندان خواهد بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اذعان داشت: زحمات و تلاش های شبانه روزی مسولین و کارکنان زندانها برای تحقق ماموریت های محوله بر کسی پوشیده نیست؛ از اینرو مجموعه تحت امر، موظف به همکاری و تعامل با زندانها در راستای اعتلای امنیت جامعه می باشند.

گسترش همکاری های دوجانبه پلیس و زندان برای تامین امنیت پایدار

سرکشی مستمر از زندانها، تقویت پاسگاه های پیرامون زندانها،استقرار واحد گشت امدادی در زندانها و برگزاری رزمایش مشترک از جمله مصوبات این نشست می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha