آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد ایلامی به مناسبت اربعین حسینی(ع)

با همکاری بنیاد مستضعفان کشور و ستاد دیه استان ایلام 22 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت اربعین حسینی(ع) از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان ایلام، دادستان ایلام و مدیرکل فنی و حرفه ای به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) 22 زندانی جرایم غیر عمد با کمک بنیاد مستضعفان کشور و ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون 90 زندانی نیازمند مالی از زندان های استان به آغوش خانواده های خود بازگشتند. وی افزود: از سال 1399 تا کنون 620 زندانی نیازمند مالی با کمک ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیرین، نهادهای حمایتی و ... از زندان آزاد شدند.

آزادی 22 زندانی ایلامی به مناسبت اربعین حسینی(ع)

احسانی اذعان داشت: برای 30درصد از زندانیان شغل ایجاد شده است و 40درصد از زندانیان در حال یادگیری مهارت های فنی و حرفه ای هستند. وی گفت: در سال گذشته 287 گواهی مهارت برای زندانیان صادر شده است که در زمان آزادی می توانند با دریافت تسهیلات اشتغالزایی از مرکز امور خدمات اجتماعی، به کسب و کار مشغول شوند.

علی محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام نیز عنوان کرد: تلاش مراجع قضایی برای حل مشکلات زندانیان است و اصلاح زندانیان با تقویت فعالیت های بازپرورانه امکان پذیر است. این مقام قضایی خاطر نشان کرد: فعالیت های اصلاحی و تربیتی می بایست به بازگشت سالم زندانیان به جامعه منجر شود.

آزادی 22 زندانی ایلامی به مناسبت اربعین حسینی(ع)

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha