دادستان شهرستان دهاقان از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان بازدید کرد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان اصفهان، ضمن بازدیداز قسمت های مختلف با زندانیان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، مصلحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان در بازدید از اردوگاه کار درمانی استان اظهار داشت: اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری و کاهش مجازات حبس ضروری است.

وی در دیدار چهره به چهره با زندانیان حافظ قرآن کریم اردوگاه کاردرمانی تصریح کرد: انس و همنشینی با کلام خداوند این معجزه بی بدیل الهی عامل رهایی از تمام گرفتاری‌های اجتماعی است.

مصلحی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت زندان برای ندامت و پشیمانی از گناهان خاطر نشان کرد: آثار جرائم مواد مخدر دامن گیر اقشار مختلف جامعه به ویژه خانوادهاست و در سایه یادگیری و عمل به آموزه‌های دین مقدس اسلام می‌توان زمینه بازگشت سعادتمندانه زندانیان را به جامعه فراهم کرد.

غلامحسن حبیبی مدیر اردوگاه در این بازدید، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص را تشریح نموده و با اشاره به اولویت‌های سازمانی بر اساس سند تحول قضایی، توسعه زمینه‌های اشتغال زندانیان به عنوان عامل موثر بر رویکردهای اصلاحی مجرمان را مورد تاکید قرار داد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha