خیّرین بوشهری 50 زندانی جرایم عمومی را از زندان‌های استان آزاد کردند

سیدمحتشم حسینی مدیر کل زندان های استان از آزادی 50 زندانی جرایم عمومی و مالی استان به حرمت اربعین حسینی(ع) با کمک 2 میلیارد تومانی خیرین بوشهری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر ، سیدمحتشم حسینی ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی از آزادی زندانیان جرایم عمومی و بدهی مالی با همکاری خیرین بوشهری خبر داد و اظهار داشت : در آستانه اربعین حسینی خیرین بوشهری ناجی زندانیان جرایم عمومی و بدهی مالی شدند.

وی با اشاره به آزادی 50 زندانی جرایم عمومی و بدهی مالی از زندان های استان بوشهر گفت امروز در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و دیگر شهدای دشت کربلا با کمک 2 میلیارد تومانی خیرین این 50 نفر به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

مدیرکل زندان های استان با قدر دانی از همکاری و تعامل رئیس کل دادگستری ، مراجع قضایی ، دادستان و خیرین در این امر مهم و خداپسندانه گفت تا چند روز آینده شاهد آزادی 30 زندانی جرایم عمومی و بدهی مالی دیگر از زندان های استان بوشهر با مشارکت خیرین استان خواهیم بود.

سیدمحتشم حسینی دین باوری ، ارادت و عشق به اهل بیت (ع) و کمک به نیازمدان را از ویژگی های اخلاقی برجسته مردم ولایتمدار ، نوع دوست و متدین استان بوشهر دانست و اضافه کرد: در مجموعه از امروز تا اربعین حسینی 80 زندانی جرایم عمومی و بدهی مالی از زندان های استان بوشهر آزاد می شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha